četvrtak, 31. svibnja 2018.

Vražja konobarica



Radio sam već par godina u jednom restoranu kao kuhar, a sad sam bio voditelj smjene, uglavnom one popodnevne. Nekako se personal ustalio zadnje dvije godine i nije bilo nekih promjena.

Sa mnom su i kuhinji radile dvije žene, starije, kao kuharice i još dvije kao pomočne. Bili smo uigrana ekipa i nikad nije bilo nekih problema. Jedino sa konobarima je bilo uvijek nekog natezanja, jer je svaki od njih htio da njegova narudžba bude odmah gotova i da ju odnese praktički čim ju je naručio. Malo sam se raspravljao sa njima oko toga, ali nije bilo neke frke. Nisam se previše uzbuđivao sa svojih 37 godina, jer sam znao da je i ovako previše stresa.
Jedina sa kojom se nisam raspravljao previše je bila Ivanka. Konobarica koja je došla zadnja u firmu, prije dvije godine. Bila je slatka brineta duge ravne kose, manjih sisica, onako trojkice, ali su joj adut bile noge i guza. Onako mišićave i jake od stalnog hodanja nestajale su ispod suknje koja je završavala odmah iznad koljena i tvorila cjelinu sa zamamnom guzom. Njene iskričave oči i vječiti osmjeh koji joj nije silazio sa lica su je činili jebozovnom, a muški gosti su se obično i okretali za njom po sali. Nije da nije bilo nekih nemoralnih ponuda od istih, ali je ona to sve riješavala smješkom i zahvalom, ali i strogim ‘Ne’, pa su brzo odustajali, ali bi se uvijek vračali.

Doduše i ja sam pokušao nešto, ali s obzirom da sam bio u braku, nisam baš nešto očekivao pretjerano od svega toga. A i ona nije dala do znanja da bi nešto htjela. Uostalom, bila je nekih desetak godina mlađa od mene, pa je i to bio jedan od razloga.
I tako smo sjedili jedan dan i pijuckali kavicu nakon gableca koji smo radili za čitav personal, kad me je Ivanka upitala:

– Vidjela sam da imaš profil na facebooku..
– Da, imam. Zašto? -gledao sam ju preko ruba šalice dok sam pijuckao kavicu.
– Paaa.. poslala sam ti zahtjev za prijateljstvom -rekla je i nabacila onaj svoj neodoljivi osmijeh na lice.
– OK, pogledat ću kasnije -rekao sam i ja uz smješak, pa nastavio piti kavu, a ona je otišla za poslom dalje.

Kad smo bili gotovi sa poslom sjedio sam u garderobi i na mobu se ulogirao na stranicu, te vidio njen zahtjev, pa sam ga odmah i prihvatio. Nakon toga sam pogledao njene slike i na neke u badiću sa mora mi se kurac počeo dizati. Imala je super tijelo, a vidio sam i da ide često u teretanu koja je bila blizu mene. Bio sam se već skinuo i upravo se presvlačio, ali mi je kurac i dalje bio napet, a tad su se otvorila vrata i ušla je Ivanka u garderobu. To je bio nedostatak ovog restorana.. zajednička garderoba, ali do sada nije bilo prigovora.

Pogledala me je i njen pogled je završio na mojim preponama, a onda je vidjela svoju sliku na mom mobu, jer se nisam odlogirao sa stranice, pa se okrenula i izašla van. Ja sam htio u zemlju propasti taj tren, a ovako se nisam zacrvenio od djetinjstva. Brzo sam se spremio i izašao van, kad sam začuo njen glas:

– Boris, jel mogu sa tobom do grada? -okrenuo sam se i vidio Ivanku kako prilazi vratima garderobe već raskopčane bluze ispod koje je bio bijeli grudnjak, pa sam samo kimnuo glavom.

Sjedio sam vani u autu i čekao nekih desetak minuta dok nije došla. Bila je u nekoj širokoj suknji i majici dugih rukava, te niskim cipelama i raspuštene kose. Brzo je sjela u auto, pa smo krenuli. Putem sam se počeo ispričavati za ono u garderobi, ali me prekinula pokretom ruke, a onda je tiho upitala:



 Daj mi reci.. -malo je zastala, a onda me gledajući nastavila- Da li je ona izjava na tvom profilu da se ne bojite zaroniti u mokro, tamno i toplo točna i da volite probati nove okuse?
– Molim? ! ? ! -bio sam totalno zbunjen, a onda sam se sjetio o čemu priča, pa sam se počeo smijati kao lud, tako da sam morao stati da ne napravim prometnu- Ma da, to ti je interno za nas kuhare, zajebancija i ostalo -govorio sam i odmahnuo nehajno rukom.
– Aha.. znači nije istina? -i dalje je bila tiha.
– Mislim.. je.. -rekao sam smireno, pa ju pogledao- Radimo u vručim, vlažnim, a koji put i u mračnim uvjetima i nije nas strah isprobati nešto novo.. A zašto te to zanima?
– Zato.. -rekla je i okrenula se potpuno prema meni i stavila svoju ruku na moju nogu, tik uz prepone pa nastavila još tiše- .. jer mi se svidjelo kako reagiraš na moje slike sa fejsa, a ja bi trebala da netko zaroni na moje tamno, vruče i već jako jako mokro mjesto.. i mogao bi probati nešto novo.. -tu je stisla moj kurac preko hlača i počela ga trljati, pa je uskoro bio tvrd.

Pokrenuo sam auto i sparkirao ga ubrzo na neki pusti parking ispod nekog drveča, te joj stavio ruku ispod suknje i došao njom do njenih gaćica. Bile su natopljene, pa sam mislio da ih ni nema, ali su ipak bile tu. Ubrzo sam ih odmaknuo i ušao prstima u njenu picu. Zastenjala je kad sam ušao sa dva prsta unutra i jače mi stisla kurac, pa sam mislio da će poplaviti. Vidjeli smo da nećemo imati baš previše mjesta na prednjim sjedalima, pa smo se prebacili otraga. Prije nego je ušla skinula je gaćice, a ja sam spustio hlače i gaće, pa sam sa uzdignutim kurcem ušao u auto. Čim sam sjeo Ivanka me opkoračila i odmah se nabila na moj kurac koji joj je ušao odmah do jaja uz njen duboki uzdah. Sjedila je par trenutaka nepomično na meni, a onda se počela micati naprijed nazad, a ja sam zavukao ruke ispod njene suknje i primio ju za guzu, te ju počeo milovati. Počela me ljubiti, a onda se počela nabijati na moj kurac svom snagom. Stenjala je dok se nabijala do mojih jaja, a u pici je šljapkalo kako je moj kurac ulazio u nju. Sokovi su se cijedili po mojim jajima, a onda se stresla, zgrčila i počela svršavati. Stenjala mi je na uho, a ja sam čekao da se smiri, pa sam ju malo zadigao i počeo se odizati od sica i zabijati joj kurac u picu. Nisam više dugo mogao izdržati, pa sam zavapio:

– Svvr.. svršit ćuuu.. .
– Daj.. daj.. napuni meeeee.. -zapiskala je visokim tonom i kao da se priljepila za moj kurac stisla se uz mene, a ja sam počeo svršavati u njenu picu puneći ju vrelom spermom koje je bilo stvarno u većoj količini pošto se nisam poseksao sa ženom već dva tjedna, jer je bila kod mame u Slavoniji.

Ostala je sjediti na meni i duboko je disala, a kad se malo smirila samo je pitala:

– Želiš li kod mene, da nastavimo?
– Može.. žena mi je ionako kod svojih u Slavoniji sa klincima, pa nema nikoga da me čeka -rekao sam zadihano.

Nakon što smo se vozili još dvadesetak minuta kroz grad stigli smo do nje. Imala je mali stan na trećem katu jedne novogradnje u ugodnom kvartu, blizu mojeg. Čim smo ušli skinula je sve sa sebe i povela me u sobu/dnevni/blagavaonu i bacila me na krevet, pa me na brzinu svukla. Ostali smo oboje goli, a ona me zajahala, pa smo sad bili u pozi 69 i ja sam lizao njenu picu sa ostacima moje sperme po njenim usminama. Moj kurac je nestao u njenim ustima, a ona ga je usisavala do kraja i gutala ga i slinila po njemu. Ubrzo je bio tvrd i spreman, pa se digla sa mene i izbacila guzu u vis i raširila noge, pa joj je pica bila raširena. Kleknuo sam između njenih nogu i stavio glavić u picu, te ga malo protrljao po njenoj pici. Zastenjala je lagano i pokušala se nabiti na moj kurac, ali sam ga izmaknuo, pa se malo ‘kao ljutila’, ali sam joj ga brzo vratio i odmah ga gurnuo do kraja u picu. Zadahtala je od užitka, a ja sam ju primio za bokove i počeo joj ga zabijati u vrelu i mokru picu. Jebao sam ju tako desetak minuta, a onda ju polegao skroz na krevet, pa se naslonio na krevet i nastavio joj ga zabijati u picu. Ona je već par puta obilno svršila, ali ja sam još odugovlačio, no ne za dugo. Nakon još par minuta sam počeo prazniti svoja jaja po drugi put tu večer u njenu picu. Zabio joj sam ga do kraja u picu i ostao u tom položaju dok se nisam ispraznio do kraja u nju, pa se izvalio kraj nje, a kurac mi je bio sluzav od pomješanih sokova i pomalo se spuštao niz nogu.

Ivanka se isto okrenula na leđa, pa smo sada ležali duboko dišući i odmarajući nakon iscrpnog seksa. Nakon nekog vremena je rekla:

– Nadam se da o ovome na poslu neće biti riječi?
– Naravno da neće, pa nisam lud -samo sam tiho rekao.
– Dobro, jer mi se baš sviđaš i voljela bi da ovaj naš seks potraje -dok je to govorila stavila je ruku na moj trbuh i lagano me grebla noktima po njemu spuštajući ih sve niže.
– I meni se svidio.. -rekao sam i privukao ju k sebi u zagrljaj, a njeni prsti su već bili na mom kurcu i počeli ga trljati, pa nam nije dugo trebalo da nastavimo naše igrice do duboko u noć.

Nema komentara:

Objavi komentar

I SAMO SAM CUO BLAGO STENJANJE…

Jedan dan se dogovorilo drustvo da pijemo, skupila se ekipa i vece je pocelo… ali da skratim, na kraju ostadosmo samo dve drugarice ...