subota, 19. svibnja 2018.

ODMAH SAM GA ŽELELA U SEBI: SPAVALA sam sa gazdom kafića u BUDVI na razgovoru za posao!




Završila sam drugu godinu fakulteta, ali sam prilično loše prošla sa ispitima, pa su roditelji odlučili da mi ne daju pare za letovanje.



Međutim, tvrdoglava kakva jesam, odlučila sam da u junu odem na crnogorsko primorje i nađem posao u kafiću u Budvi i tako sebi obezbedim džeparac za letovanje. Makar tokom leta uvek traže konobarice, kada je sezona.


Uđem u jedan kafić i šankerica me uputi u omanju ostavu, koja je ujedno služila i kao kancelarija, gde je bio gazda lokala. Iako sam imala samo laganu haljinicu na sebi i male tange, znoj se cedio sa mene. Gazda, Nikola, je bio u ranim četrdesetim, ne previše lep, ali veoma markantan. Po ulasku sam odmah osetila kako me svlači pogledom i tačno sam mogla da osetim vrelinu koja mi se penje duž listova i butina. Mada me pre nisu naročito privlačili stariji momci, osetila sam kako postajem vlažna. Odmah sam pocrvenela.


Očigledno videvši moju neprijatnost, Nikola se nasmejao i pozvao me da sednem na stolicu tik do njegove. Znam da je bilo pristojno prekrstiti noge, ali jednostavno nisam mogla. Ponudio me je pićem i odmah su nam bile donete dve flašice kisele vode sa dve čaše pune leda. Prokomentarisao je da primećuje da mi je vruće, a zatim mi blago dunuo u lice. Odmah sam osetila kako mi bradavice postaju čvrste.

Nekako smo došli do poslovnog dela, gde mi je rekao da mu devojke non – stop dolaze, ali da ih najčešće odbija, jer nemaju iskustva. Pomislila sam kako ga nemam ni ja, stoga sam odlučila da igram na svoje druge atribute. To mi ipak, u ovom slučaju, nije predstavljalo problem, jer me je zaista privukao. Bezobrazno sam polako širila noge, pila kiselu vodu na slamčicu, da bih je onda polako izvladila i olizala kraj.

Postajao je sve nervozniji i kada sam mu, kao slučajno, svojim kolenom dodirnula njegovo, prvo je ustuknuo, a zatim je stavio svoju ruku na moje koleno. Ubrzo je počeo da je pomera naviše, a sa svakim pomeranjem ruke, moje disanje je postajalo sve više ubrzano, dok su se noge same od sebe širile. Tebi baš treba ovaj posao, prošaputao je, dok su mu prsti već bili na rubu mojih tangica. Odgovorila sam mu potvrdno i spustila ruke na njegova ramena. Polako je jezikom prelazio preko mojih usana, a haljinu mi je skroz zadigao, pomerio gaćice i uvukao prste u moju vlažnu vaginu.

Zatim sam krenula da mu skidam lagane letnje pantalone. Ne, ne rukama, zubima, reče. Sva sreća pa nije imao dugmiće, pa nije bilo puno problema, radila sam to već. Sve vreme sam duboko disala i namerno grešila grickajući ga lagano. Onda su na red došle i bokserice, već vlazne, malo od njega, malo od mojih poljubaca. Ne, ne rukama, opet je naglasio i uhvatio me blago za kosu i namestio tako da sam ga lako uzela u usta.

Ne mogavši više da izdržim, svukla sam sa sebe haljinicu, a on je jedva dočekao. Odmah me je podigao i nabio uz vrata. Bili smo neviđeno napaljeni, a posle orgazma koji smo ubrzo oboje doživeli, rekao mi je da sam se itekako potrudila da dobijem posao.

Pare za more i za provod u Budvi sam zaradila, a stekla i seksualno iskustvo koje nikad neću zaboraviti.

Izvor: (citaj.info)

Nema komentara:

Objavi komentar

I SAMO SAM CUO BLAGO STENJANJE…

Jedan dan se dogovorilo drustvo da pijemo, skupila se ekipa i vece je pocelo… ali da skratim, na kraju ostadosmo samo dve drugarice ...