nedjelja, 27. svibnja 2018.

Prevarila sam muža sa djeverom a onda se desilo ovo…



Odlučih i ja da sa vama podijelim svoju tajnu koju BAŠ NITKO NE ZNA. Ali moram s nekim to podijeliti jer me kopka. Odgajana sam u strogoj obitelji i od malena su me učili da je dolje zabranjen pristup i da se to dolje ne dira.

Kada sam počela pupati i sazrijevati mama mi je stalno govorila da žena u seksu ne smije uživati da je to grijeh. Sa 17 godina upoznala sam svog muža(nazovimo ga Boris).Cijeli život tupili su mi do braka ništa. Sa Borisom počela sam osjećati nešto do tada nepoznato. I ja sam se dopala njemu. Čim sam napunila 18 godina smo se vjenčali. On je tada imao 20. Jedva sam čekala prvu bračnu noć. Mama je bila u pravu, nije bilo ništa posebno. Dapače jaaaakoooo je boljelo i peklo. Boljelo je i drugi put i treći…Kasnije je prestalo boljeti ali nisam osjećala ništa. Ubrzo sam ostala trudna i rodila kćerkicu. Da je bar sin da ne mora prolaziti što sam ja prolazila. A i svekar i svekrva bili su razčarani. Imaju dva sina i željeli su unuka


Drugi sin im se nije ženio. Živjeli su u selu 10 km dalje od nas. Nakon poroda seks je postao jos gori. Jadan moj Boris tako sam ga žalila ali nisam mu mogla pomoći, psihički sam bila zakočena i uništena samo u pogledu seksa drugog ništa. I tako je to trajalo 10 godina. Neću lagati nekada sam osjetila nešto lijepo ali vrlo kratko. A onaj orgazam o kojem svi govore nikada…. Do tog ljetnog dana. Otišli smo na praznicima kod svekra i svekrve u selo. Imali su veliku kuću i nama su upustili gornji kat a oni su bili sa sinom na doljnjem. Skupa smo jeli, radili fešte i družili se. Jednom sam sama šetala i čula neko uzdisanje i stenjenje. Tada sam ugledala svog djevera na jednoj mladoj curi bila je puno mlađa od njega. Na travi ju je tucao. Ona je raširila noge i stiskala njegova ramena i leđa a on se nabijao na nju. Sakrila sam se iza drveta i ukočila. Nisam znala što da činim jer mi je bilo jako neugodno. Samo da me ne vide molila sam. Vrag mi nije dao mira i malo sam provirila. Djevojka se koprcala pod njim, vikala, jecala i stenjala. O kako je uživala. Suze su mi krenule na oči. Zar ja to nikada neću osjetiti pitala sam se. Kada su svršili povukla sam se polako jer su još bili zaneseni. Došla sam kući a moji su se svi spremali za banket. Ja sam se izvukla da me boli glava. Došao je i djever sav nasmijan i sretan. Tada sam tek shvatila koliko je zgodan. Sve ove godine nisam obraćala pažnju na njega. Svi su otišli na banket osim mene pa i djever. Ja sam se istuširala i gola legla na krevet. Raširila sam noge i počela se prvi put u životu dolje dirati. Malo sam istraživala i počela me loviti neka drhtavica, ugodna vrelina i predivan osjećaj. Potpuno sam se opustila i moje tijelo je poludjelo. Stenjala sam slično kao ona cura koju je moj djever brusio. Drhatala sam kao nikada u životu. I prvi put osjetila nešto veličanstveno. Nesvjesno sam vrisnula. Kada sam se smirila otvorila sam oči i na vratima ugledala djevera. Mislila sam da sanjam ali stvarno je bio tu. Imao je pogled na moje skroz mokro međunožje. O kako sam željela u zemlju propasti. Sjeo je kraj mene i pomilovao me po kosi”Sve je u redu. Brat mi je sve rekao. Ovo je dobro što si učinila, čini to svatko. “rekao mi je pa je on spustio prste na moje užarenu mačkicu. O kako sam se trznula. Prvi put me netko osim muža tu taknuo i činilo mi se da ću poludjeti. I to ne bilo tko nego djever. Molila sam ga da prestane i odjednom se izgubila u nekom bunilu i ludilu. Počeo mi je ljubiti sise. Malo se podigao i počeo se skidati.


Bila sam paralizirana. Pitala sam ga šta radi pa ne smijemo…Istina je da je zabranjeno voće najslađe. Kako me samo moja mačkica odavala. Koliko se vlažila kao nikada prije i gorjela je kao u pećnici. “Nemoj…”jecala sam a molila se da nastavi. Potpuno gol se skinuo. Imao je manjeg od mog muža ali nekako ljepšeg. Bio je normalne debljine i veličine. Kako me uzbudilo kada se počeo dizati. Legao je na mene i svojim rukama čvrsto držao moje ruke iznad glave. Bila sam toliko vlažna da je bez problema ušao u mene. “Ahhhhhh” oteo mi se iz grudi nekontrolirani uzdah. Odmah ga je zabio do kraja i neko vrijeme tako ostao ne mičući ga. Drhtala sam i uzdisala kroz jecaje. “Sviđa ti se snajko” pitao me. “Daaaa…tako je lijepo” nešto još ljepše je slijedilo. Polako ga je izvadio do kraja i opet polako vratio natrag. Ispočetka me polako nabijao i ulazio u mene. Aj kako sam uživala. Počela sam miješati a on je na to počeo sve brže nabijati ga u mene. “Aaaaahhh…ohhhhhhhh”stenjala sam a on je isprekidano i brzo disao. “Kako je lijepo” prostenjao je što je meni bilo izrazito drago. Tada sam doživjela nešto jače i božanstvenije nego kada sam se sama milovala. Izgubila sam pojam o svemu počela sam se tresti i vikati od nezapamćenog užitka. Moj djever se smirio i nije me nabijao dok je trajao moj trans i moje ludilo. Suze su mi potekle na oči strastveno sam ga izljubila. U tom trenutku voljela sam ga više od ičega. Okrenuli smo se jer je on još bio čvrsto dignut i počela sam se nabijati na tu kitu, miješati i svašata raditi što mi je palo na pamet.Još sam dva puta doživjela nešto slično a onda je i on svršio. ležala sam na njemu i ljubila ga po cijelom tijelu ponavljala “Hvala” Smješkao se i milovao me po kosi. Ustao je i rekao da mora ići da će uskoro i oni doči. A ja sam čeznula i patila za njim. Željela sam ga još jednom imati u sebi. Skočila sam sa kreveta i kleknula ispred njega. Počela sam mu ga pušiti. “Preklinjem te djeveru pojebi me još jednom…Bar na brzinu…” dahtala sam. Podigao me okrenuo i nagnuo nad stol. Drhtala sam i gubila kontrolu nad sobom. Naglo ga je nabio a ja sam bila presretna. Nabijao mi ga je od iza, grabio sise koje su visjele i trljao klitoris.

Nema komentara:

Objavi komentar

I SAMO SAM CUO BLAGO STENJANJE…

Jedan dan se dogovorilo drustvo da pijemo, skupila se ekipa i vece je pocelo… ali da skratim, na kraju ostadosmo samo dve drugarice ...