subota, 26. svibnja 2018.

Prevarila sam muža sa njegovim najboljim drugom – ali NAJGORE je tek sledilo…



Pijanstvo, strast, ludilo… ne znam šta me je sve spopalo te noći kada sam legla u krevet sa najboljim drugom mog supruga. Bili smo u braku oko godinu dana i prilično srećni. On me je upozorio da je njegov verni prijatelj iz detinjstva veliki švaler, ali nikada mu nije palo na pamet da bih i ja mogla da padnem na njegove fore.

Oni su bili jako vezani, jer je jednom taj čovek učinio uslugu koja mu je spasila život. On je imao dosta novca, a mi smo uvek bili standardno bez para, pogotovo što je moj muž imao problema sa kockanjem. Pozajmio mu je veliku svotu i nikada nije pitao kada će mu vratiti. To mi je bilo čudno, bez obzira na prijateljstvo.

Dosta vremena smo svi provodili zajedno, družeći se. Oni su stvarno bili bliski, kao iz nekog američkog filma o najboljim drugarima. Zato nisam uzimala za zlo kada je on otvoreno flertovao sa mnom. A priznajem, imao je neviđenu harizmu i bilo mi je jasno zašto je toliko uspešan kod žena.

Posle jedne mini pijanke u našem stanu, muž je otišao da spava, a ja sam ostala nasamo sa našim prijateljem. Jednostavno se desilo – počeli smo sa slučajnim dodirima, a onda smo završili u strasnom zagrljaju. Seks je trajao kratko. Kada sam shvatila šta sam učinila, zamolila sam ga da ode kući i ne pominje naš mali “izlet”.

Samo se zagonetno nasmejao i rekao: “Nema problema”.

Nadala sam se da me taj, rekla bi manji greh, neće uništiti, ali grdno sam se prevarila. On je počeo da nas izbegava, pravdajući se silnim poslovnim obavezama, što je meni išlo u prilog


Uskoro sam primetila da nešto nije u redu “tamo dole”. Izguglala sam – pečenje prilikom mokrenja, pojačan žuti sekret, bol pri velikoj nuždi. Otišla sam kod doktora i dijagnoza je bila – gonoreja, triper.

Uskoro je i muž počeo da se žali na isto. Nisam više mogla da krijem i sve sam mu priznala. Sutradan je zatražio razvod braka.

Izgleda da je veliki prijatelj pokupio bolest tokom svog švalerisanja, pa je hteo da je iskoristi kako bi se osvetio.

Jer, uskoro je mužu stigla i poruka, koja je za svaki slučaj poslata i meni.

Pisalo je: “Pa ti sad nemoj da mi vratiš pare…”

Izvor: ( ispovesti.com)

Nema komentara:

Objavi komentar

I SAMO SAM CUO BLAGO STENJANJE…

Jedan dan se dogovorilo drustvo da pijemo, skupila se ekipa i vece je pocelo… ali da skratim, na kraju ostadosmo samo dve drugarice ...