utorak, 29. svibnja 2018.

ISPOVEST BEOGRAĐANKE: Maštam da ga stavim u usta, DRHTIM od uzbuđenja kad vidim da je tvrd




Neke žene mogu doživeti orgazam dok pružaju oralni seks.
Nisam primer normalne devojke. I to znam. Seks me ne interesuje, niti me uzbuđuje pomisao da me neki muškarac pipa, steže, ljubi, gura svoj jezik i prste. Tako je od srednje škole. Ni brak u susednoj zemlji, ni rođenje sina, nisu promenili moj fetiš.


Uzbuđuje me samo da se igram s penisom. Volim da ga držim u ruci i ustima. Jednostavno rečeno – uživam da ga pu*im. Svaki put kad vidim interesatnog muškarca, pomislim kako bih ga rado stavila u usta. Nekad je uzbuđenje toliko snažno da mogu da svršim za čas posla. Dok sedim s nekim u restoranu ili kafiću, često mi pogled padne na njegov šlic. U tom momentu počinjem da se tresem.


Oni koji me znaju, s kojima sam u vezi, odmah me vode u kola ili kući da mi stave igračku u usta. Nekad je drhtavica toliko snažna da zaplačem. Seks mi nije bitan. Dovoljno je da kleknem i da ga ispu*im da bi svršila.

Neki moji mladići to nisu shvatili. Delovalo im je kao da me nedovoljno uzbuđuju za seks, što je donekle bilo istina. Penis je za mene vrhunska igračka iz kojeg volim da iscedim poslednju kap.

Izvor: (ispovesti.com)



Imala sam seks sa dečkom STOJEĆKI, a onda nas je video njegov GAZDA




Miki i ja smo bili veoma uzbuđeni, a i malo smo popili. On je iznajmljivao sobu na prvom spratu velike kuće u čijem prizemlju mu je živeo stanodavac. Pozvao me je da prespavam kod njega, i ja sam pristala. Dok smo išli ka kući, ljubili smo se i pomalo vatali, i jedva smo čekali da se bacimo u krevet…


Ali kada smo se popeli na sprat i došli do vrata njegove sobe, ispostavilo se da imamo problem. Vrata nisu htela da se otključaju! Miki mi je rekao da se brava vrata ponekad zaglavljuje, i ume da zeza i po pola sata. Šapnula sam mu na uvo: “Pa zar toliko ja da čekam!?”, u šali, a on se nasmejao i spopao me. Počeo je da me ljubi, i rukama mi je mazio guzu.

Pribio me je uza zid, i ja sam se, kao i on, neviđeno uzbudila. Podigla sam jednu nogu i počela da trljam butinom po njegovom kuku. Nije više bilo zaustavljanja, i razum me uopšte nije služio kada sam primetila da je počeo da raskopčava pantalone. Bila sam u širokoj suknjici, koju je on lako uzdigao, i uskoro me je podigao i bio je u meni, a ja sam ga obgrlila nogama…

Zagrizla sam njegovo rame, i onda je usledio šok. Iz pravca stepenica se začuo muški glas, koji je izgovorio: “Miki!”, a onda se i on pojavio iza ugla. Sredovečni muškarac je koji tren gledao u nas, a mi smo zurili u njega, i onda je promrmljao “Pardon”, i krenuo nazad niz stepenice.

Prekrila sam lice rukama, a Miki je nastavio da se zabavlja sa vratima. Prokleta brava, sada se odmah otvorila. Objasnio mi je da mu je to stanodavac. Bilo me je neviđeno sramota, i više nisam ni bila raspoložena za seks, ali me je Miki ubedio da prespavam kod njega.

Pravi šok je usledio tek sutra. Miki mi je rekao da se obučem dok on isparkira auto iz garaže, i da siđem kad budem spremna. “Ne brini”, rekao je, “u ovo doba nema nikog u kući, svi su otišli na posao.” Ali kada sam izašla iz kuće, slučajno sam čula njihov razgovor.

– Mikice moj, šta si se postideo – čula sam tog čoveka, i shvatila da su iza ugla. – I ja sam u tvojim godinama tako. Baš te, bre, briga, samo j**i kur*e, i lupaj recke – govorio je kroz smeh, i čula sam kako se i Miki na to nasmejao. Bukvalno sam se sledila, i htela sam u zemlju da propadnem. Onda je stanodavac prošao pored mene, pozdravio me, i ušao u kuću. Ne znam ni da li je shvatio da sam ih čula.

Mikiju sam rekla da neću ići sa njim, autom, a on me je zbunjeno ubeđivao da nema potrebe da idem peške… Nisam više htela da se viđam sa njim, mada me je zvao hiljadu puta. U glavi su mi danima odzvanjale reči njegovog stanodavca, a još više njegov smeh koji sam čula dok sam stajala iza ugla…

Izvor: (ispovesti.com)


Nema komentara:

Objavi komentar

I SAMO SAM CUO BLAGO STENJANJE…

Jedan dan se dogovorilo drustvo da pijemo, skupila se ekipa i vece je pocelo… ali da skratim, na kraju ostadosmo samo dve drugarice ...