četvrtak, 24. svibnja 2018.

BIO JE BAŠ TVRD I NAPET, ODMAH SAM POČELA DA GA…



A jednostavno moram ovo da podelim sa vama jer je toliko neverovatno da ni sama ne mogu da poverujem šta mi se desilo. Ustala sam jutros strašno mamurna i ništa mi nije pomoglo – ni brufen, ni tri čaše vode, ni kafa, ni doručak…


Pošto očigledno nije bilo nikakvog smisla u tome da dalje sedim tu, odlučila sam da odem malo u welness centar i opustim se tamo. Otišla sam do sobe, obukla kupaći i u roku od nekoliko minuta već sam se brčkala u onom super bazenu, masirala vrat pod mlazevima tople vode, dremala u toploj vodi, ali glava mi je i dalje pul*irala. Zato sam se uputila dole u saunu da se preznojim jednom i izbacim lepo iz sebe sve otrove od sinoć. Sauna je predviđena tako da se skine kupaći, ali ja to naravno nisam uradila, ne samo zato što sam u principu sramežljiva, i što se nikad nisam skidala u javnosti tako, već i zbog toga što poznajem razne neke ljude tu, pa bi me bio dupli blam da neko od njih uđe u saunu na 90 stepeni i vidi me golu kako se znojim.

Ma ne mora ni da uđe, u onim saunicama se sve vidi, dovoljno je samo da prođe. Sišla sam dole gde su saune i videla da u finskim saunama ima par ljudi. Nisam htela da im ulazim tako, pogotovo da ne bih morala ni sa kim da pričam tako mamurna, pa sam se uputila napred ka turskom kupatilu. Kada sam otvorila vrata i zakoračila u oblak pare videla sam da u bazenčiću u sredini leže tip i devojka, oboje goli. Malo mi je bilo glupo, ali ok. Šta sad, leže ljudi u bazenčiću, još bi gluplje bilo da ih samo pogledam i odem. Napravila sam nekoliko koraka ka desno, na keramičku klupu, postavila beli čaršav koji su mi dali pri ulasku u welness i legla okrenuta ka vratima. Kada sam ušla njih dvoje su se malo nešto kao uskomešali, ali ništa posebno.

Posle možda minut kako sam bila tu, devojka koja je ležala u bazenčiću je pogledala nakratko ka meni, zatim je zabacila glavu u nazad, naslonila je na ivicu bazena i zatvorila oči. Zatim je raširila noge. U prvom trenutku sam htela da pobegnem odatle koliko mi je bilo strašno neprijatno, ali nisam znala kako to da uradim. U principu sam ostala da ležim jer nisam htela da ih prekidam. Bilo bi najgluplje tada da sam ustala, a da njih dvoje prekinu svoju igru i oboje me pogledaju kao uljeza kome nije mesto tu. Odlučila sam samo da ih ne gledam, šta god radili.

Izvor: (citaj.info)

Nema komentara:

Objavi komentar

I SAMO SAM CUO BLAGO STENJANJE…

Jedan dan se dogovorilo drustvo da pijemo, skupila se ekipa i vece je pocelo… ali da skratim, na kraju ostadosmo samo dve drugarice ...