petak, 25. svibnja 2018.

REKLI SU DA IMA GRIP, A PROBUDIO SE BEZ RUKU I NOGU: Zbog ljekarske greške završio u kolicima, sada mora da skupi 200.000 eura za proteze! (VIDEO)



Zbog lekarske greške Italijanu Davide Morani (24) ostao je bez ruku i nogu. Ovaj zaljubljenik u sport vezan je za krevet od januara, jer lekari u Španiji , gde je živeo, nisu otkrili smrtonosnu bakteriju, koja izaziva meningitis.



Davide je primljen u urgentni centar u Mursiji, zbog visoke temperature, malaksaslosti i bolova u vilici. Analizom krvi i mokraće lekari nisu ništa otkrili i otpustili su ga kući sa dijagnozom gripa.

Davidu je međutim bivalo sve gore. Temperatura mu je porasla na preko 39 stepeni i počeo je da povraća, a sutradan se probudio sa smeđim mrljama na licu.


“Osećao sam se jako slabo. Imao sam bolove u stopalima, osećaj je bio kao da su mi se noge smrzle. Kada sam skinuo čarape, video sam da i na stopalima imam tamne mrlje, ali veće nego na licu”, kaže David.

Kada je video da mu je sve gore on ponovo odlazi u bolnicu, gde su otkrili da ima meningitis, ali je tada već bilo prekasno. Zbog infekcije, za manje od dva dana mrlje su postale ljubičaste i proširile su se po celom telu. Otkazalo mu je više organa i bio je na ivici smrti.

Lekari su bili primorani da mu amputiraju obe ruke i noge. Davide je na internetu apelovao da mu pomognu da sakupi novac za neophodne proteze sa kojima bi mogao da se sam da se brine o sebi i da se normalno kreće. Ove specijalne, visoko razvijene proteze koštaju 200.000 evra.

Kaže da je do tragedije koja ga je zadesila svaki slobodan trenutak koristio da se bavi sportom: plivanjem i trčanjem, ali da je isto tako uživao u kuvanju i druženju.

Davide Morani dodao je da i pored muka koje je preživeo ne gubi nadu. Pre dve nedelje je otpušten iz bolnice i raduje se što je preživeo, svestan da počinje život iznova.

Pogledajte video:



Nema komentara:

Objavi komentar

I SAMO SAM CUO BLAGO STENJANJE…

Jedan dan se dogovorilo drustvo da pijemo, skupila se ekipa i vece je pocelo… ali da skratim, na kraju ostadosmo samo dve drugarice ...