srijeda, 30. svibnja 2018.

MOJ MUŽ JE ZADNJIH MJESEC DANA TOTALNO OSLABIO U KREVETU….





Moj muž je zadnjih mjesec dana totalno oslabio “u krevetu”. Do tada je bio nezasit i želio je da imamo odno skoro svako veče. U zadnjih mjesec dana, nismo spavali 5-6 puta i kada god želim, potenciram to, on je ili umoran ili mu se “ne diže”… Sve mi je to izgledalo kao da me vara.

Nisam znala kako da ga razotkrijem, jer su mu i telefon i profil bili “čisti” i pretpostavljam da ima lažne profile, drugi telefon koji krije i tako to. Sinoć sam slagala da idem mojim roditeljima i da ću kod njih noćiti, a ustvari sam bila cijelu veče u parku iz kojeg se vidi naš stan. Oko 9 sati vidjela sam odraze od dvije osobe u stanu, bilo mi je jasno :(… Popela sam se i stojala ispred ulaznih vrata, čekajući da se sve u stanu završi i da se pojave ispred mene. Vrijeme je prolazilo, sat po sat, noge su mi već bile otečene od čekanja i stojanja i ujutro oko 8 sati otključavaju se vrata i izlaze moj muž i njegov najbolji drug. Baš sam se šokirala, kada sam pomislila da ne može gore, shvatim da je moj muž… BOŽE!!!

Nisam uspjela ništa ni reći, a moj muž me upitao od kud tebe ovako rano kući, šta tašta toliko hrče da si ih morala napustiti tako brzo… Otišli su niz stepenice, a ja pod šokom ušla u stan i ponovo čekala, čekala da se on vrati da definitivno razjasni cijelu situaciju. Kada je napokon stigao, rekoa mi je da sam totalni ludak, i da su gledali utakmicu, zapili se i da ništa nije bilo. Ne znam, nešto mu baš i ne vjerujem


/>
U PROSTITUCIJU SAM UŠLA PRE PET GODINA…


U prostituciju sam ušla pre pet godina jer mi je bio potreban novac. Coveka za kog sam radila sam upoznala u klubu u kojem sam radila kao go-go igračica. Bio je fin i slatkorečiv, a izgledao je kao dobar čovek. Obećavao je svašta, tvrdio da ću maksimalno biti zaštićena. Govorio mi je da sam prelepa i da će klijenti otkinuti za mnom, što će mi doneti odličnu zaradu. Pokazao mi je fotografije prostitutki koje rade za njega. Sve su bile lepe i delovalo je kao da su zadovoljne. Pristala sam.
Nakon toga kreće pravi pakao. On je dogovarao s kim ću se viđati. Trebalo je da za veče spavam samo s jednim muškarcem, ali dešavalo se da moram da odradim trojicu. Međutim, oni su tražili i oralno, maltretirali su me i iživljavali se, a kad bi prošlo plaćeno vreme, ne bi me puštali. Lupali su mi šamare jer su želeli još. Žalila sam se čoveku za koga sam radila, koji me nije zaštitio, već mi je davao manje novca ili me je tukao. Ucenjivao me je, maltretirao, čupao za kosu, a kad sam mu saopštila da ga napuštam, pretio je, udarao me i govorio mi da ne mogu tek tako da odem.

Isla sam na sve ili ništa, pobegla sam, primila metak u ruku ali uspela sam da se izvucem. Morala sam da napustim državu plašeći se da me ne nadje i ubije me. Sada živim normalno i hvala bogu na tome, okrenula sam novi list.



Nema komentara:

Objavi komentar

I SAMO SAM CUO BLAGO STENJANJE…

Jedan dan se dogovorilo drustvo da pijemo, skupila se ekipa i vece je pocelo… ali da skratim, na kraju ostadosmo samo dve drugarice ...