utorak, 22. svibnja 2018.

I ako za svojih 42 godine ne izgledam lose sta vise i dobro,smucila su mi se vise nabacivanja komsija,kolega,muzevljevih prijatelja jer sam



Iako za svoih 42 godine ne izgledam lose sta vise i dobro,smucila su mi se vise nabacivanja komsija,kolega,muzevljevih prijatelja jer sam prevazisla fazu s*xsa na kvarno po kolima i u nepoznatim hodnicima zgrada i te klimaktericne faze gde te suprugov prijatelj presretne u WC-u kafane i nagovori te da mu bar u nuzniku ispusis kur*c da be ti na kraju bezobrazno svr*io na haljinu ciljajuci grudi i ti posle provedes 15 min. cisteci spe*mu i peruci usta od njegovog prljavog ku*ca. ALI ostala mi je jos jedna zelja da me izje*e muzevljev brat,izuzeto privlacan covek koje je jos pre 20 god. shvatio da moze da me ima ali nikad nije nista konkretno pokusao,par zagrljaja gde me ovlas pomazi po gu*i ili kroz salu stipne za dojku. Nisam od onih zena koje preuzimaju inicijativu ali sam sad za za vencanje neke nase rodjake resila da ga zavedem do kraja. Kupila izazovnu haljinu,brushalter za broj manji tako da mi grudi kipte iz dekoltea i izazovne najlon carape sa nekim detaljima neprikladnim za moje godine. Sve je teklo po planu,svadba prelepa,pripiti muskarci me vec skidaju pogledom,poneki se i otvoreno pred muzem nabacuju. Suprug me poziva da da se pozdravimo sa njegovim bratom koi je tek stigo s’porodicom.


.Sad ili nikad meslim se u sebi! Prilazimo im Zoran(muzevljev brat) me guta ocima,podravljamo se onda pruzam ruku njegovoj zeni i sinu. Njegov sin upadljivo pruza ruku dosta nisko i dok se ljubimo u obraz moju ruku prislanj na njegov ku*ac(klinac od dvadesetak godina) zbunjena i onako ukocena neznam kako da reagujem,klinac me gleda pravo u oci i bezobrazno spusta pogled na dekolte namenjen njegovom ocu. Mali i i nije nesto mastovit,sacekao je prvu priliku da izadjem na svez vazduh,prisao mi od pozadi i pomazio po g*ze,nezno je prelazio s’gu*a na guz. Zazmurila sam na trenutak nadajuci se da je dever iza mene,pocela sam lagano da mrdam du*etom odobravajuci nepoznatoj ruci da popipa po du*etu udatu zenu koja se nije je*ala vise od mesec dana



Trgo me je prstenac koji mi je jako zavuko… -Strina…glas koi me je trgo Stao je pored mene…Tihim izazovnim glasom koi je odavao moju nap*aljenost rekla sam mu -Ne igraj se dete strina sam ti,udata sam zena…majka mogu da ti budem! -Strina ti si jedna matora jebulj…priznaj Gleda me u oci a onda spusta pogled na svoje medju*ozje,pogledam i ja dile i vidim da mu iz otvorenog slica izasla kur*ina mlada i velka. Glasovi oko nas me primoravaju na pogresan gest.Odvlacim ga iza coska hotela de niko ne bi vido bruku kako je pijani balavac izvadio patku na strinu…to ga je okurazilo,prislana me uz zid hotelai pocinje da Hvatam ga palcem i kaziprstom za modri i otekli glavec i pocinjem da stiskam on mi uzdise na uvo,shvatam da je pravi trenutak da ga prevarim i ne dozvolim mu da pojebe strinu vec da mu ga samo izd**am U glavi mi je lom,prsnucu koliko mi se je*e ali nesmen da se podam.On me jace pritiska uzazid a onda pucam morala sam da osetim tu kur**nu pa makar i preko najlonki,stavljam kur** medju noge i stisnem ga pi**om i butinama,onda on pocinje da me j**e preko providnih gacica i najlonki.Tu kur**nu osecam jako kako mi se tare o kli**ris -Toooo je*i meeeee,jos me vise pali to sto sam ti strina i sto nesmeno ovo…otvorila sam mu dusu! Picinje da teza hvatam ga za ku**c i usmeravam da prska po moim butinama,poliva ih spe**om,prizor je fenomenalan najlonke su mi sve polivene spe**om,klekla sam i isisavala ostatke sp**me iz oteklog glavica dok sam drugom rukom razmazivala sp**mu po butinama…… Ostavila sam ga tamo,vracajuci se mljackala sam u ustima sp***u ne zeleci da progutam……

Izvor: ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar

I SAMO SAM CUO BLAGO STENJANJE…

Jedan dan se dogovorilo drustvo da pijemo, skupila se ekipa i vece je pocelo… ali da skratim, na kraju ostadosmo samo dve drugarice ...