subota, 2. lipnja 2018.

Nastavnik fizičkog mi je gurnuo ruku u gaćice, i nadraživao, a



 Bila sam četvrta godina srednje... A on je došao na zamenu, tokom poslednja dva meseca, jer je naša nastavnica fizičkog otišla na bolovanje. Bio je mlad i neviđeno zgodan, tek je završi fakultet, i ovo mu je bio prvi posao. Kako sam mogla da naslutim da će s njim doživeti najluđe seksualno iskustvo ikada!?

Uglavnom, sve cure iz odeljenja su se ložile na njega - bio je deo naših vlažnih snova. A ja sam dobila šansu da ga probam. To se desilo sasvim slučajno.

Već smo završili školsku godinu, kada sam ga slučajno srela u jednom noćnom klubu. Dok sam đuskala sa društvom oko jednog stola u ćošku, odjednom se pojavio pored mene. I on je tu bio slučajno, sa nekim drugovima, i prišao je da se javi.


Ali se zadržao pored mene vrlo, vrlo dugo. Ispitivao me je šta sam upisala, šta planiram, i pretresao neke teme iz škole... A u nekom trenutku smo prešli i na neke nebitne teme, iz života, i ja sam počela da pričam kao navijena. Davao mi je neke komplimente i u nekom trenutku mi se učinilo da me muva, a bila sam već potpuno sigurna kada su naši komentari počeli da imaju seksi konotacije.

- Nastavniče, malo ste bezobrazni - rekla sam mu, i shvatila da to zvuči kao da ga izazivam.

- Ja sad nisam nastavnik - odgovorio je on smejući se.


I dalje sam negodovala, ali me je maltene uspalilo to kako se ponaša - bila sam i pomalo popila, a nisam imala dečka, niti seks-varijantu već 6-7 meseci.

Dodirivao me je po leđima i spuštao mi ruku ka guzi, a uopšte se nisam branila. Kada sam rekla da moram do WC-a, rekao mi je da će me otpratiti jer mora i on. "Možemo zajedno", rekao je, "da ne zauzimamo dve kabine bezbeze!" Na to sam se pocepala od smehe. I stvarno je pošao sa mnom, ali nisam očekivala da je toliko lud da stavarno uđe u ženski WC! I u kabinu! Mada sam to, u stvari, priželjkivala, to sa ove distance stvarno mogu i sebi da priznam.

Pre nego što sam i shvatila šta se dešava, već smo se žvalavili, a ubrzo mi je neviđeno spretno otkopčao pantalone i gurnuo mi ruku u gaćice. Počeo je da mi nadražuje vaginu, i tada sam potpuno poludela - moga je da mi uradi bukvalno šta je god hteo.


Završilo se tako što me je okrenuo i svukao mi pantalone i uzeo me otpozadi dok sam se ja savila preko WC šolje. Bila sam neviđeno vlažna, bilo je divno...

Vratili smo se u gužvu i nastavili da pijemo, i ljubimo se. Drugarice su mi zavidele na najzgodinijem dečku u klubu.

A najsmešniji momenat nastupio je sutra ujutru, kada sam se probudila i shvatila da nismo ni razmenili brojeve telefona. Da li je stvarno zaboravio, ili je to uradio namerno? Nikad ga više nisam videla, a nikome iz škole nisam pričala šta se desilo. Osetila sam se i pomalo iskorišćeno, ali danas mi nije žao što se desilo ono u WC-u.

Nema komentara:

Objavi komentar

I SAMO SAM CUO BLAGO STENJANJE…

Jedan dan se dogovorilo drustvo da pijemo, skupila se ekipa i vece je pocelo… ali da skratim, na kraju ostadosmo samo dve drugarice ...