ponedjeljak, 4. lipnja 2018.

NEĆAK SE PALI NA MENE!!



Moram si pomoći po tom pitanju samo ne znam kako.

Kao mali je ostao bez majke ostao je meni i ja sam se brinula o njemu i odgajala ga pošto se moj brat propio kada je umrla njegova žena, nije bio u stanju da se brine o njemu. Nije mi bilo teško pošto se ja nisam udavala niti sam imala svoje dijete. Bio mi je kao moj sin i baš sam gledala da mu nikada ništa ne nedostaje, cijelu sebe sam davala za njega. U školi je zaista bio najbolji i stvarno sam bila ponosna na njega.

Kada je odrastao tada su krenuli veliki problemi promijenio se skroz i nikada ga nisam vidjela takvoga. Kretao se u čudnom društvu i nije mario za ono što sam mu rekla, stvarno me to frustriralo i nisam znala kako da nam pomognem i da bude sve kao prije. Nije me htio slušati i samo bih se derao na mene kada bih nešto rekla. Najgore od svega što sam primjetila da se pali na mene, često se šuljao i špijunirao kada bih se kupala ili presvlačila. Kada sam ga uhvatila i upitala što radi, on mi se počeo udvarati kako sam lijepa i privlačna žena.

Šokirala sam se kada mi je to rekao i automatski sam ga ošamarila i otjerala van iz svoje sobe. Srce mi je pucalo od tuge ali sam morala sasjeći u korijenu. Znam da ima neki problem u glavi i da je to bolesno samo ne znam kako da mu pomognem oko toga, znam ako bude nastavljalo dalje da će biti i većih problema što ne bih voljela.

Nema komentara:

Objavi komentar

I SAMO SAM CUO BLAGO STENJANJE…

Jedan dan se dogovorilo drustvo da pijemo, skupila se ekipa i vece je pocelo… ali da skratim, na kraju ostadosmo samo dve drugarice ...