srijeda, 16. svibnja 2018.

UŽASNA POZADINA UBISTVA ŽENE JASTUKOM U KRUŠEVCU: Prije nego što se sve dogodilo …



Ljubiša Vasić (26) iz Kruševca u Srbiji ubio je nevenčanu suprugu Zlatu Nikolić (23) u noći između 18. i 19.02. ove godine, u njenoj porodičnoj kući u romskom naselju Marko Orlović na periferiji grada. Ženu je Vasić ugušio jastukom, a potom je, pričaju u njenoj porodici, karminom na zidu ispisao “Ubio sam ku*vu”.

Nakon zločina, pokušao je da se ubije u dvorištu roditeljske kuće, nedaleko od tazbine. Ožalošćena rodbina ubijene za tragediju je doznala tek kada im je, oko dva sata, ujutro policija zakucala na vrata. Dvogodišnji sinčić ubice i žrtve spavao je u drugoj sobi!

– Kćerka mi je bila prelijepa, a zet mnogo ljubomoran – svjedoči za “Novosti” Lidija Mitrović, Zlatina majka.

– Izašao je u četvrtak iz zatvora, došao do nas, bio je mrtav hladan. U kući sam ostala sa šest unučića i snajom. Dva sina su mi u Njemačkoj. Ljubiša je odnio Zlati sok, a ona me je pitala: “Majka, možemo da uzmemo laptop da gledamo filmove?”

Lidija kaže da je zet dugo maltretirao njenu kćerku, da ju je tukao i dok su boravili u Njmačkoj, a da se ona s njim pomirila prije nekoliko mjeseci. Dodaje da je željela mir u kući, ali da je to, zbog Ljubišinog ponašanja, bilo praktično nemoguće.

Tokom skoro osam godina zajedničkog života Zlata Nikolić i Ljubiša Vasić izgubili su dvije djevojčice. Jedna kćerkica preminula im je sa svega devet mjeseci, a ubijena je svojevremeno rodila i mrtvu bebu.

– Zaspala sam u prizemlju, možda nekih 20 minuta nakon što su se povukli u sobu, tu smo razmjestili za sve – kaže ožalošćena majka, dodajući da je u prošlosti uzalud prijavljivala maltretiranje.

– Sljedeće što znam je da me je oko dva sata po noći probudilo lupanje. Jedva sam se osvijestila. Kada sam otvorila vrata, vidjela sam njihovog kuma Zdravka i dva policajca. Kum mi je rekao: “Ljubiša ubio tvoju Zlatu, eno tvoja kćerka mrtva u sobi leži”. Ušli su unutra, preko ramena sam je vidjela kako leži i počela da vrištim… Ne znam ko je zvao Hitnu.


Majka ubijene iznosi i da je osumnjičeni poznat kao lopov i vinovnik brojnih krivičnih djela. U kući gdje se odigrao zločin zatekli smo na desetine rođaka i prijatelja. Na krevetu gdje je skončala mlada žena dva jastuka i nerazmješteni čaršafi. Ukućani ukazuju na poruku ispisanu na zidu, iznad noćnog stočića i na tragove bijega osumnjičenog. U blizini je i heklani stolnjak sa tragovima šminke.

Samo nekih pedesetak metara od mjesta zločina je porodična kuća osumnjičenog. I tamo su, pričaju, zavijeni u crno. Izgubili su, kažu, i snaju i sina.

– Brat je dva puta zakucao na prozor na spratu, gdje smo spavali, majka je pitala ko je, odgovorio je i rekao da je došao da se oprosti – svjedoči za “Novosti” Stefana Vasić, sestra osumnjičenog.

– Rekao je da ide da se ubije.

Majka Mihona ispričala je kasnije kako je sin najavio samoubistvo, a da ju je prije toga poljubio u ruke i u noge.

– Rekao je da je ubio Zlaticu i otišao iza kuće do šupe sa konopcem, probao je da se objesi – kaže za “Novosti” Slavoljub Vasić, otac uhapšenog Ljubiše, dodajući da je i on sam pozvao policiju kako bi ih obavijestio o zločinu i sinovljevoj namjeri da počini suicid.

– Nismo znali prvo gdje je. Tražili smo ga i mi i policija. Braća su uspjela da ga skinu, tamo iza kuće gdje je pokušao da prekrati život. Našli smo i mobilni pored njega. Krv mu je išla iz nosa i usta. Položili smo ga na sunđer i čekali policiju da dođe.

Familija ubijene tvrdi da su njihovu Zlatu maltretirali u kući Vasićevih, da su o njoj svašta pisali na “Fejsbuku”, da su umjeli da je plaše vampirima i duhovima, namjerno da gase svjetlo i da su je napokon, izbacili iz kuće prije dvadesetak dana. U porodici osumnjičenog, međutim, iznose da žale za snajom, ali pričaju da ih je ona vrijeđala i lično i putem “Fejsbuka”, kao i da je sin bio pod uticajem tazbine u čiju se kuću preselio. Kažu da je Ljubiša i u zatvoru pričao da želi da se ubije, jer nije mogao da podnese ženino navodno nevjerstvo, kao i da je jednom morao da im prekine zatvorsku posjetu posle čega se izvinio.

(Doznajemo.com/Novosti.rs)

Nema komentara:

Objavi komentar

I SAMO SAM CUO BLAGO STENJANJE…

Jedan dan se dogovorilo drustvo da pijemo, skupila se ekipa i vece je pocelo… ali da skratim, na kraju ostadosmo samo dve drugarice ...