srijeda, 16. svibnja 2018.

Šesnaestogodišnjak ubio devojku, a ono što je policija zatekla kod nje će vam slomiti srce



Jedna veoma poucna prica…

Draga mama,

Mama, isla sam na jednu zabavu. Sjecam se i sta si rekla. Rekla si mi da ne pijem,mama. Zbog toga sam popila samo jednu kiselu.

Stvarno sam bila ponosna na sebe, mama. Nisam pila i vozila, mama,iako su me drugi nagovarali da to radim.

Znam ,uradila sam pravu stvar ,mama. Znam da si ti uvijek u pravu.Sada se konacno zabava zavrsava,mama. Svi su se oduzeli.



Htjela sam da odem, ali kada sam izasla na ulicu, drugi vozac me nije vidio i pokupio me je kao teretnjak.

Kada sam lezala na trotoaru ,mama,zacula sam neki glas. Bio je to jedan policajac ,koji je govorio, da je drugi pijan, a ja sam ta koja ce platiti.

Lezim ovdje, umirem ,mama… Voljela bi da dodjes ubrzo.Kako se to samo moglo dogoditi, mama ? Moj zivot je pukao kao balon.

Moje je krvi svuda , mama.Vecina krvi je moja. Cula sam medicinare kako govore da cu ubrzo umrijeti.

Samo sam htjela da ti kazem ,mama, kunem se, nisam pila. Ovi drugi , mama, oni nisu mislili. On je takodje bio na toj zabavi mama.

Jedina razlika je u tome , da je on pio a ja cu da umrem.


Nema komentara:

Objavi komentar

I SAMO SAM CUO BLAGO STENJANJE…

Jedan dan se dogovorilo drustvo da pijemo, skupila se ekipa i vece je pocelo… ali da skratim, na kraju ostadosmo samo dve drugarice ...