utorak, 24. travnja 2018.

UŽASNO! MONSTRUM (65) SE IŽIVLJAVAO NAD DJEVOJČICOM (14) Očajna majka: Silovao mi je kćerku i sve to snimao! Držao je kao robinju!



– U policijskoj stanici sam vidjela snimak na kojem taj stariji čovjek drži uperen pištolj u moje dijete. Vidi se kako je udara i s*ksualno zlostavlja. Nisam mogla da vjerujem šta joj je uradio – tvrdi za Kurir V. J., majka K. J. (14), koju je, kako se sumnja, D. R. (65) držao deset dana u svojoj kući u Starim Banovcima i iživljavao se nad njom.

Kako saznajemo, D. R. je uhapšen 5. aprila i određen mu je pritvor od 30 dana, međutim, nije poznato da li je pritvor određen zbog nedozvoljenog držanja gasnog pištolja ili zbog krivičnog djela pedofilije.

Majka djevojčice objašnjava da dijete nije živjelo s njom, već u hraniteljskoj porodici.

– Njen otac S. J. nas je ostavio i oženio se drugom ženom, a ja nisam imala uslova da je čuvam pa je Centar za socijalni rad odlučio da se o njoj brine tetka, odnosno sestra njenog oca. Ne znam u kakvim je uslovima moje dijete živjelo, ali znam da su je puštali da radi šta hoće. Ne znam ni odakle poznaje D. R. i kako je uopšte završila kod njega – priča V. J.

Ona dodaje da se za s*ksualno zlostavljanje saznalo tek kad je djevojčica K. J. bila kod ljekara.

– Tamo su primijetili povrede, a ona je ispričala da ju je D. R. primoravao na polne radnje i da je sve to snimao telefonom. Kad ga je policija uhapsila, zvali su me u policijsku stanicu i tamo su mi pokazali snimak na kom se vidi zlostavljanje moje kćerke – tvrdi V. J., koja s porodicom živi u Batajnici.

Sa druge strane, komšije D. R. sumnjaju u cijelu priču djevojčice, ali kako kažu, ne mogu da tvrde da znaju šta se dešava u njegova četiri zida.

– Ta djevojčica je bila napuštena i često je šetala ulicom prljava i sama. D. R. je dobar čovjek i nikog ne bi vratio s praga svoje kuće. Tom djetetu je htio da pomogne, davao joj je novac, hranio je, i odjeću joj je dao da ima šta da obuče. Njegova su vrata uvijek bila otvorena i sumnjam da je bilo koga, pa i nju držao zaključanu. Sa druge strane – ne znam… Ko može da zna šta se dešava kod njega u kući – iskrena je komšinica D. R., koja ga, kako kaže, zna više od 40 godina

Prema njenim riječima, djevojčica je problematična.

– Komšije pričaju da je upadala u kuće i krala stvari. Govorila sam D. R. da je ne pušta u kuću i da će mu samo napraviti problem, ali nije htio da sluša – kaže naša sagovornica i dodaje da je D. R. u pritvoru od Uskrsa i da nije imala prilike da razgovara s njim.

Nema komentara:

Objavi komentar

I SAMO SAM CUO BLAGO STENJANJE…

Jedan dan se dogovorilo drustvo da pijemo, skupila se ekipa i vece je pocelo… ali da skratim, na kraju ostadosmo samo dve drugarice ...