utorak, 24. travnja 2018.

Komsinica Slavica mi je pruzila nezaboravan provod dok je moja zena bila u kupatilu



U zgradi do moje živi moja komšika na koju se dugo ložim jer je ona veoma seksipilna žena. Ona ima 40 godina i veoma zanosne obline. Uvek kada dolazi kod moje mame na kafu ona ima na sebi tesnu odeću koja oslikava njene predivne grudi ali i ono najbolje na njoj, njenu veoma seksi guzu. Uvek kada izađe na svoju terasu ja se trudim da je što više odmeravam iz svog stana. Ja sam jedno nedelju dana bio sam kući jer su mi roditelji otišli u selo. Ona je to znala ali se pravila kao da ne zna. Pozvala me je telefonom kao da traži moju mamu i ja sam joj odgovorio da su mi roditelji u selu. Pa je onda krenula sa pričom – „Jao kod mene ovde nema tople vode i ne mogu da se kupam. Ne znam šta da radim.“Ja sam je onda pozvao kod mene da se istušira. A ona je onako uplašeno rekla – „Pa ne znam…“, a ja sam joj rekao – „Ne brinite se, neću reći nikom“. Čekao sam nestrpljivo njen dolazak jer sam imao veliku želju da iz blizine gledam njene bujne grudi i njenu seksi guzu.



Pozvonila je na vrata i ja sam potrčao da ih otvorim. Otvorio sam vrata i kada sam je ugledao mogao sam da osetim erekciju u mojim gaćama. Nosila je svoju torbu u kojoj je nosila svoj veš i peškir a na sebi je imala tesne farmerice preko kojih su se videle njene sjajne noge i jedva sam čekao da se okrene da joj vidim guzu. Gore je nosila tesnu belu bluzu a ispod nje se je mogla videti tesna majčica koja je oslikavala njene bujne grudi. Ušla je unutra i krenula je da me poljubi u obraz a ja sam naravno to isto hteo da uradim i krenuo sam i ja da poljubim nju. Onda mi je ona uzela ruke i stavila ih na njen struk čisto samo da mi malo zagolica maštu a i da me još više uzbudi

Nema komentara:

Objavi komentar

I SAMO SAM CUO BLAGO STENJANJE…

Jedan dan se dogovorilo drustvo da pijemo, skupila se ekipa i vece je pocelo… ali da skratim, na kraju ostadosmo samo dve drugarice ...