ponedjeljak, 30. travnja 2018.

SUZANA MANČIĆ OTKRIVA: Preživjela sam pravi pakao, umalo da umrem zbog ovoga…



Pjevačica, glumica i „loto djevojka” oduvijek je voljela dobro da izgleda, a to ju je jednom prilikom koštalo zdravlja. Željela je da smrša i pila je tablete. Međutim, uzela je preveliku dozu i završila u bolnici. – Uzimala sam obskurne tablete za mršavljenje, u kojima je bilo amfetamina. Znala sam da ga ima, ali mislila sam da je u malim količinama. To je bilo prije 10 godina, i bile su veoma skupe. Obično sam imala samo za jedan mjesec. Koštale su 200-300 eura za jedan mjesec. A onda se desilo da sam imala neke pare i nastavila sam da pijem i drugi i treći mjesec. Pošto sam intenzivno vježbala, vidjela sam da mi je skakao puls i ja prestanem da pijem to. Sjećam se, bio je ponedjeljak. U petak ja, umjesto da odem na Mikonos sa mojim dragim, završim u bolnici sa pulsom koji nisam mogla da očitam uopšte. Tada sam se zarekla da nikada ništa neću uzimati za mršavljenje. Otada sam postala obazrivija. Strogo pazim šta jedem, pijem i kakve tablete uzimam. Meni su u bolnici samo suze išle i sjećam se da sam pomislila: „Zbog gluposti da moja djeca ostanu siročići. Treba se čuvati, ko sebe čuva i bog ga čuva” – kaže Suzana za „Alo!”.

Danas, priznaje, vrlo pazi šta unosi.

– Brinem o zdravlju što sam starija sve više. Velika je stvar što nikada nisam bila pušač i umjereno pijem kvalitetan alkohol. Kad kažem kvalitetan alkohol, mislim na vino i rakijicu. Ne pijem pivo, tačno osetim kada mi kažu da je nešto domaće, a znam da nije. Tako da je dobro i lagano vino moj izbor. Takođe, ne jedem tešku i masnu hranu. Kada sam napunila 40 godina, sve što sam dotad voljela, a bila sam strašan gurman, prestala sam da jedem. Ukus mi se promijenio sam od sebe. Bog me je opomenuo da pređem na bareno, salate, blage ukuse… Gledam da dovoljno spavam, posljednjih godina obavezno dremnem po podne. Kažu kardiolozi da to čuva srce – ističe Mančićeva.

Suzanu smo sreli na humanitarnoj reviji, na kojoj je nosila crveno-crnu kombinaciju. Sek*i dekolte je mnoge oduševio.

– Pitate me da li se bojim da mi nešto ne ispadne, mislite da nešto usput ne izgubim? Neće ništa da ispadne, sve je pod kontrolom, a odmah se presvlačim čim završim snimanje – kaže nam Suzana.

Izvor: Alo.rs

Nema komentara:

Objavi komentar

I SAMO SAM CUO BLAGO STENJANJE…

Jedan dan se dogovorilo drustvo da pijemo, skupila se ekipa i vece je pocelo… ali da skratim, na kraju ostadosmo samo dve drugarice ...