petak, 27. travnja 2018.

UŠAO MI JE TOLIKO DUBOKO DA SAM MISLILA UMRJET ĆU!!




Ja za tog čovjeka uopće nemam više riječi.

Niti jedne jedine lijepe riječi nemam, jako me taj dan uvrijedio i te kako povrijedio na najgori mogući način. Ja mu ne mogu za to ništa samo zato što je u boljoj poziciji od mene i ima veće zaleđe. Znam kada bih nešto poduzela u vezi toga ne bih uspjela jer ga štite jaki ljudi.

Često sam išla kod tog svog ginekologa na preglede jer imam još od mlađih dana problema sa cistama i polipima. Morala sam voditi redovne kontrole za dobro bit sebe. Iako mi je puno puta išlo na živce i par puta sam htjela odustati od toga svega pa neka mi bude kako bude, ali taj moj doktor je bio glavni koji je iznstirao da nastavim dalje dolaziti kod njega i da ćemo već nekako riješiti moj problem. Naravno da sam mu vjerovala jer nikada ništa nije napravio nešto suprotno da bih izgubila povjerenje u njega, dapače bilo mi je u glavi da je to njegov posao i zna što radi.

Sve do tog dana kada sam došla kod njega. Od jutra me pratio neki gadan osjećaj i imala sam dojam da će se desiti nešto loše samo sam ja to nekako smetnula sa uma i nisam obraćala pažnju. Kada sam došla kod njega naravno skinula sam se za pregled koji mi je radio doljnim ultrazvukom, dok je meni radio pregled drugom rukom je pisao poruke na mobitelu i u jednom trenutku je zaboravio da meni radi ultrazvuk i to je toliko duboko gurnuo u mene da sam mislila umrijeti ću koliko me boljelo. Kada je shvatio što je učinio brzo je reagirao i sve sredio i poslao me kući da mirujem. Pokazao mi je prst da šutim i imao je oduran pogled, ja ne znam što napraviti po tom pitanju jer imam osjećaj da neću ništa postići time ako ga tužim.


Nema komentara:

Objavi komentar

I SAMO SAM CUO BLAGO STENJANJE…

Jedan dan se dogovorilo drustvo da pijemo, skupila se ekipa i vece je pocelo… ali da skratim, na kraju ostadosmo samo dve drugarice ...