srijeda, 25. travnja 2018.

KARLEUŠA NAPALA LEPU BRENU: Kako te nije stid da se slikaš sa Cecom bezobrazna si , ja ti pravim rejting u GRANDU, ali Brenin komentar je začepio usta Karleuši




Pjevačice čije “neprijateljstvo“ traje već 20 godina, Svetlana Ceca Ražnatović i Jelena Karleuša, našle su se “na istom mjestu“.

Tačnije, Jelena je na svom Twitteru objavila Cecinu sliku sa svojim koleginicama iz Granda Lepom Brenom i Snežanom Đurišić, koju je potpisala:

– “Koji sam ja meni Bog“, napisala je Jelena pored ove slike, alaudirajući na komentar koji je ostavila ispod nje.

Naime, Karleuša je komentarisala Snežani Đurišić fotografiju na kojoj je sa Cecom i Brenom. Jelena je ostavila sljedeći komentar:

– “Nadam se da ste držale novčanike na sigurnom, Nanogica zna da dekra. A zna i da organizuje otmice, tako da ste ovaj put dobro prošle“, napisala je Jelena komentar Snežani Đurišić, koja joj za sada nije dala odgovor.

Podsjećamo, Jelena je nedavno ostavila brutalan komentar i Aleksandri Prijović, rekavši joj kako se više nikada u životu ne bi trebala fotografisati sa Cecom.

Izvor: glamurpress.com

Nema komentara:

Objavi komentar

I SAMO SAM CUO BLAGO STENJANJE…

Jedan dan se dogovorilo drustvo da pijemo, skupila se ekipa i vece je pocelo… ali da skratim, na kraju ostadosmo samo dve drugarice ...