utorak, 24. travnja 2018.

Spavala sam sa kumom mog muža prije 4 mjeseca i ostala sam trudna. U braku smo već 11 godina i godinama smo




Spavala sam sa kumom mog muža prije 4 mjeseca i ostala sam trudna. U braku smo već 11 godina i godinama smo pokušavali da zatrudnim, ali nije nam išlo.


Muž i njegova mama su često optuživali mene da sam JALOVA i NERODKINJA, a ustvari problem je u mom mužu. Tačnije ja sam se ispitala i medicinski, A I PRAKTIČNO obzirom da sam već 4 mjeseca trudna. Moj muž je i dalje ubijeđen da je bio problem u meni i da je njegova “pumpa” ispravna te da me je on NAPUMPAO… kako mi u zadnje vrijeme često govori. Međutim, kada sam prije 10 dana njegovom kumu rekla da je ustvari on otac mog djeteta, čovjek je podivljao POTPUNO IZGUBIO RAZUM i sav bijesan me ošamario. Rekao mi je da sam ga iskoristila i da moram da abortiram jer ne želi da se dovede u situaciju da povrijedi kuma nekada u budućnosti. To što se desilo između mene i njega OPTUŽIO je mene da sam ga svjesno namamila u krevet. Rekla sam mu da abortus ne dolazi u obzir, a tada mi je zaprijetio na najstrašniji mogućći način i već danima sam u velikom problemu.



  Prosto ne želi ni 1% da rizikuje… kaže šta ako nekada djetetu bude trebala očeva krv da bi preživjelo i tako te gluposti gdje je mogućnost jedan od milijon. Sa druge strane ako pobacim GOTOVA SAM, muž, a pogotovo svekrva će da me razapnu živu. Tu bi bio definitivno kraj braka, a volim ga…🙁Iz ljubavi prema njemu sam ovo sve i uradila, da nam ispunim životnu želju.Sta da radim ?

Nema komentara:

Objavi komentar

I SAMO SAM CUO BLAGO STENJANJE…

Jedan dan se dogovorilo drustvo da pijemo, skupila se ekipa i vece je pocelo… ali da skratim, na kraju ostadosmo samo dve drugarice ...